Eskişehirspor'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, takımdan ayrılan isimler arasına Talha Özler de katıldı. Geçtiğimiz sezon Siyah Kırmızılar'ın formasını terleten futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla kulübe veda etti. Bir sezon boyunca Eskişehirspor formasıyla mücadele eden Talha Özler, yayımladığı mesajda Kırmızı Şimşek'in bir parçası olmaktan gurur duyduğunu belirtti.
Talha Özler paylaşımında, "Eskişehirspor forması altında geçirdiğim 1 yıl boyunca bu formayı terletmekten ve bu büyük camianın bir parçası olmaktan gurur duydum" ifadelerine yer verdi. Kulüpte görev yaptığı süreçte birlikte çalıştığı isimlere teşekkür eden deneyimli futbolcu, başkan, teknik ekip, takım arkadaşları ve taraftarlara minnettarlığını dile getirdi. Talha Özler, "Bana güvenen başkanımıza, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve her zaman yanımızda olan büyük Eskişehirspor taraftarına teşekkür ederim" dedi.
Eskişehirspor'da geçirdiği dönemi unutulmaz anılarla hatırlayacağını belirten Özler, kulübe başarı dileklerinde bulunarak veda mesajını tamamladı. Oyuncu açıklamasında, "Birlikte unutulmaz anlar ve güzel mücadeleler yaşadık. Eskişehirspor'a bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.
28 maçta görev yaptı
Geride kalan sezonda Es Es formasıyla 28 resmi karşılaşmada görev yapan Talha Özler, toplam 2 bin 456 dakika sahada kaldı. Savunma hattının istikrarlı isimlerinden biri olan futbolcu, sezon boyunca birçok maçta ilk 11'de forma giydi.
Talha Özler, 2025-2026 sezonunu 6 sarı kart ve 2 kırmızı kartla tamamlarken, takımın en fazla süre alan oyuncuları arasında yer aldı. Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Eskişehirspor'da ayrılıkların devam etmesi beklenirken, Talha Özler de yayımladığı veda mesajıyla Anadolu Efsanesi kariyerini noktalayan isimler arasına katıldı.





