Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Eskişehirspor'un mevcut durumu, kulübe verilen destekler ve yaklaşan kongre süreci hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Eskişehirspor'un yalnızca başarılı dönemlerinde gündeme gelmemesi gerektiğini belirten Kazım Kurt, kulübün zor zamanlarında da aynı desteğin verilmesinin önem taşıdığını söyledi.

AK Parti yöneticilerine yönelik eleştirilerde bulunan Kazım Kurt, Eskişehirspor'un başarılı olduğu dönemlerde kulübün yanında görünen bazı isimlerin, sıkıntılı süreçlerde yeterince destek vermediğini savundu.

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak'ın açıklamalarını da değerlendiren Kurt, kulübün mali yapısına ilişkin soruların sezon sonunda değil, süreç devam ederken sorulması gerektiğini ifade etti.

Mevcut yönetimin görevine devam ettiğini hatırlatan Kurt, yönetimin desteklenmesi gerektiğini düşündüğünü belirtti. Eskişehirspor'un başarılı olmasını ve yeniden üst liglere yükselmesini istediğini söyleyen Kazım Kurt, belediye olarak üzerlerine düşen bir görev olması halinde katkı sunmaya hazır olduklarını kaydetti.

Kulüp kongresine ilişkin de görüşlerini paylaşan Kurt, hiçbir zaman yönetim veya başkan konusunda yönlendirme yapmadıklarını belirterek kararın genel kurul üyelerine ait olduğunu vurguladı.

Eskişehirspor'un uzun vadeli ve kalıcı çözümler üretilmeden rahat bir yapıya kavuşamayacağını ifade eden Kurt, kulübün geleceği için sürdürülebilir adımların atılması gerektiğini söyledi.