Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Yaşlı Hizmetleri Birimi, 30 Haziran Emekliler Günü dolayısıyla emeklilere özel bir etkinlik düzenliyor. Aktif Yaşam Parkı'nda gerçekleştirilecek Açık Hava Sineması Gecesi'nde emekliler nostalji dolu bir akşam yaşayacak.
Yılların birikimi ve hayat tecrübeleriyle kente değer katan emekliler için hazırlanan etkinlikte katılımcılar, açık havada film izleme keyfi yaşayacak. Yaz akşamının atmosferinde gerçekleştirilecek programda geçmişin unutulmaz anılarının yeniden hatırlanması hedefleniyor.
Etkinlik kapsamında katılımcılara patlamış mısır ve gazoz ikramı da yapılacak. Sinema gösteriminin yanı sıra emeklilerin bir araya gelerek sohbet etme ve keyifli vakit geçirme imkânı bulacağı belirtildi.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan çağrıda, tüm emekliler etkinliğe davet edildi. Belediyeden yapılan açıklamada, "30 Haziran Salı günü saat 20.30'da sandalyenizi kapın, nostalji dolu bu güzel akşamda bize Aktif Yaşam Parkı'nda katılın. Birlikte geçmişe yolculuk yapalım, Emekliler Günü'nü hep birlikte coşkuyla kutlayalım" ifadelerine yer verildi.
Aktif Yaşam Parkı'na ulaşım için Tarihi Odunpazarı bölgesinden yarım saatlik aralıklarla hareket eden Tıp Ekspres hattının yanı sıra siyah 31 ve siyah 77 numaralı otobüslerin kullanılabileceği bildirildi.
Emekliler Günü kapsamında düzenlenecek etkinliğin, kentte yaşayan emeklileri bir araya getirerek sosyal yaşama katkı sunması amaçlanıyor.





