Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen "Köyümüzde Şenlik Var" etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde çocuklarla buluşmaya devam ediyor. Günyüzü ve Mahmudiye'de gerçekleştirilen son etkinliklerde çocuklar eğlence dolu bir gün geçirdi.

Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda düzenlenen şenliklerde çocuklar; kukla gösterileri, şişme oyun parkları, yarışmalar ve çeşitli etkinliklerle yaz tatilinin keyfini çıkardı.

Etkinliklere katılan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, çocuklarla yakından ilgilenerek dondurma ikramında bulundu. Şenlik alanında ailelerle de bir araya gelen Ünlüce, vatandaşların taleplerini dinledi.

Günyüzü'nde düzenlenen programa Ayşe Ünlüce'nin yanı sıra Günyüzü Belediye Başkanı Hidayet Özmen ile Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci de katıldı. Çocuklar gün boyunca çeşitli etkinliklerde eğlenirken renkli görüntüler ortaya çıktı.

Mahmudiye Göletli Park'ta gerçekleştirilen şenlikte ise Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan da yer aldı. Gündoğan, ilçede düzenlenen etkinlik nedeniyle Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.

Şenlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramlar da hazırlandı. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek A.Ş. tarafından üretilen simitler ile Belkent A.Ş. tarafından hazırlanan dondurma ve patlamış mısırlar katılımcılara ücretsiz olarak dağıtıldı.

Yaz boyunca devam edecek etkinlikler kapsamında daha önce Çifteler, Sarıcakaya, Günyüzü ve Mahmudiye'de çocuklarla buluşulurken, şenliğin sonraki duraklarının Mihalıççık, Beylikova ve Han olacağı bildirildi.