Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği ile Eskişehir İl Müftülüğü iş birliğinde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt'i anma programı düzenlendi. Programın ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Düzenlenen programa Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ile Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı da katıldı. Program kapsamında Kur'an-ı Kerim tilaveti gerçekleştirildi, dualar okundu ve Muharremiye icra edildi.

Cuma namazının ardından gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Camiden çıkan cemaat, ikram alanında uzun kuyruklar oluştururken çok sayıda kişi aşure ikramından faydalandı.

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ile Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı. Etkinlik boyunca vatandaşlarla sohbet eden protokol üyeleri, aşure ikramına katılanlarla yakından ilgilendi.

Yoğun katılımla gerçekleştirilen anma programı, aşure ikramının tamamlanmasının ardından sona erdi.