CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Eskişehir Büyükşehir Belediyesinin Katı Atık Bertaraf ve Enerji Üretim Tesisi'nde hayata geçirilen yeni yatırımla ilgili açıklamalarda bulundu. Çakırözer, çevre yatırımlarının kentin geleceği açısından önemli olduğunu belirterek Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti.

Yeni yatırımın Eskişehir'e hayırlı olmasını dileyen Çakırözer, Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce ve belediye çalışanlarının kente yönelik çalışmalarını takdir etti. Çakırözer, "Eskişehir'imize ve hemşehrilerimize sürdürülebilir, çevreyi koruyan ve gelecek kuşaklara yaşanabilir bir kent bırakabilmek için büyük emek veren sevgili Ayşe Başkanımıza teşekkür ediyorum. Eskişehirliler, Ayşe Başkanımız ve onun şahsında Büyükşehir Belediyemizin tüm çalışanları sayesinde geleceğe güvenle bakıyor." dedi.

Belediyecilikte güven unsurunun önemli olduğunu ifade eden Çakırözer, vatandaşların belediye hizmetlerinden memnun olduğunu belirterek, "Bunu görmek istemeyen dostlarımıza da sadece şunu söylüyoruz: Gölge etmeyin, başka ihsan istemiyoruz." ifadelerini kullandı.

Konuşmasında merkezi yönetimi de eleştiren Çakırözer, Eskişehir'in ulaşım ve kamu yatırımları konusunda uzun yıllardır beklediği projelerin hayata geçirilmediğini savundu. Çevre yolu, demir yolu bağlantıları ve havalimanı konularında eksiklikler bulunduğunu öne süren Çakırözer, bazı kamu kurumlarının kentten taşındığını da dile getirdi.

Belediye çalışanlarının kent genelinde özveriyle görev yaptığını belirten Çakırözer, "Onlar yalnızca şehir merkezinde değil, kırsalda da gece gündüz demeden hizmet üretiyor. Bizler bu sıcak havada gölge ararken belediye emekçilerimiz asfalt döküyor. Kırsalda çiftçimizin yanında oluyor, şehir merkezinde vatandaşımıza hizmet ediyor." diye konuştu.:::