Odunpazarı Kent Konseyi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Müzik Şenliği, Hamamyolu Yediler Parkı'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Müzik ve dans gösterilerine ev sahipliği yapan etkinlikte vatandaşlar keyifli anlar yaşadı.
Şenliğe Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt'un yanı sıra Eskişehirli sanatçı Nuri Alço ve çok sayıda vatandaş katıldı. Gün boyunca devam eden program kapsamında sahnede çeşitli müzik performansları ve dans gösterileri sergilendi.
Hamamyolu Yediler Parkı'nı dolduran Eskişehirliler, etkinlik boyunca müzik eşliğinde vakit geçirirken alanda renkli görüntüler oluştu. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, yaz mevsiminin başlangıcına özel düzenlenen etkinliklerden biri oldu.
Etkinliğin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, vatandaşlarla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Kurt paylaşımında, "Odunpazarı Kent Konseyi'nin Yaza Merhaba Müzik Şenliği'nde hemşehrilerimizle bir araya geldik. Hamamyolu Yediler Parkı'nı müzikle, dansla dolduran bu güzel organizasyonda emeği geçen Odunpazarı Kent Konseyi'ne, sanatçılarımıza ve katkı sunan herkese teşekkür ediyorum" ifadelerine yer verdi.
Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Kurt, vatandaşlarla daha birçok etkinlikte buluşmayı temenni ederek, "Birlikte güldüğümüz, birlikte eğlendiğimiz nice güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle" dedi.
Yaza Merhaba Müzik Şenliği, gün boyunca devam eden etkinliklerin ardından sona erdi.