Eskişehirspor'da Mali Genel Kurul'un ilk oturumu, yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle ertelendi. Genel kurulun ikinci oturumu 3 Temmuz Cuma günü Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde çoğunluk şartı aranmaksızın gerçekleştirilecek.
Eskişehirspor'un Mali Genel Kurulu'nun ilk oturumunda toplantı yeter sayısına ulaşılamadı. Kulübün 657 kişilik hazirun listesine göre genel kurulun yapılabilmesi için en az 329 delegenin salonda hazır bulunması gerekiyordu. İlk oturuma ise yalnızca 42 delege katıldı.
Katılımın yetersiz kalması üzerine Mali Genel Kurul ertelenirken, kulüp yönetimi ikinci oturumun 3 Temmuz Cuma günü Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde çoğunluk aranmaksızın yapılacağını açıkladı.
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Eskişehirspor Başkanı Ulaş Entok, kulübün mali süreci ve gündemdeki konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
3 Temmuz'da gerçekleştirilecek ikinci oturumda, kulübün mali yapısının ele alınması, yönetim tarafından hazırlanan mali raporların delegelerin görüşüne sunulması ve gündem maddelerinin karara bağlanması bekleniyor.